Let's make a start - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu Let's make a start - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu

Let's make a start

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 Augustus 2014 | Nederland, Udenhout

Daar gaan we dan, na lang zeuren van wat mensen heb ik toch besloten om mijn verhalen bij te gaan houden (voor zo lang het gaat lukken).

Vanaf vandaag ben ik officieel werkloos, geen EY, geen laptop, geen collega's en geen klanten meer die mij 5 dagen in de week bezig houden. Vanaf nu kan en mag alles en zijn er geen verplichtingen meer =D

Oké, ik zal goed op mezelf letten, geen gekke dingen doen, niet verdwalen, veel leren, leuke dingen doen, genieten en vooral ooit nog is terug komen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Udenhout

Marloes

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2006

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 28 Februari 2015

6 maanden vol backpaken

Landen bezocht: