There I go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu There I go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu

There I go!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 September 2014 | Nederland, Schiphol

O-M-G vorig jaar zei ik nog met me grote mond ik ga naar Australië en nu zit ik in het vliegtuig richting Hong Kong voor een overstap van 12,5u om vervolgens richting Adelaide (Australië) te vliegen.

Zondag was mijn 'afscheidsfeestje'. Als het goed is geen echt afscheidsfeestje, want ik zal veilig thuis komen. Mocht het niet zo zijn dan heeft ome Jan geluk, kan hij me op komen zoeken :D Het was super leuk te zien dat iedereen probeerde langs te komen!

Voor het inpakken van mijn backpack had ik versterking geregeld. Inge kwam me meehelpen om me backpack in te pakken op een handige manier. Alles lag klaar op me bed dus het werd tijd om zie zak vol te laaien! Een zak die 12kg weegt en waar ik het komende half jaar van zal leven. Van Inge heb ik ook nog een kei leuke ketting gehad voor een goede reis, dankje meis!

Vanmorgen om half 6 ging de wekker. Het was tijd om op te staan, douchen, aankleden, laatste spulletjes pakken en te gaan. Het was vroeg maar wou alles op me gemak doen, wat aardig lukte. De spanning was er wel, maar het was oké.
Om half 8 was het tijd om afscheid te nemen van de kleine dikkop (Willem). 't Menneke moest naar school en mocht niet mee. Na een dikke knuffel en kus stapte we in de auto richting Schiphol. Het verkeer viel alles mee dus geen gestress onderweg. Inchecken had ik al gedaan, dus het was tijd om me backpack te droppen. Een tip, print je boardingpass niet dubbelzijdig uit, is niet zo handig =D
Backpack weg dus tijd voor koffie bij Starbucks, waar ineens Jeroen voor onze neus stond!
Na de koffie was het tijd om richting douane te gaan en dus tijd voor het afscheid. Bedankt hè zussie ;) na een knuffel en een kus ging het dan echt gebeuren.
Na de paspoortcontrole ging ik meteen naar de gate waar ik nog even moest wachten. Eenmaal door de controle raakte ik in gesprek met een wat oudere alleenstaande vrouw die leeft voor het reizen. Ze heeft me leuke tips gegeven voor Hong Kong en hebben nog even gezellig gepraat.
Ondertussen zit ik al weer een aantal uren in het vliegtuig en land ik over een uurtje met iets meer dan een half uur vertraging. Voor mij niet zo erg, want aan 12u heb ik nog genoeg om wat rond te lopen in de stad. De vlucht was lang, maar begon lekker met een glas wijn en een snack. Na 12 years a slave te hebben gekeken ben ik in slaap gevallen. Na een paar uur werd ik weer wakker, ik was klaar wakker en dacht dat ik niet meer kon slapen dus snel wat slaappilletjes pakken en weer een film aanzetten. Na de film ben ik weer wat gaan slapen tot net de lichten aan gingen. Tijd voor nog een film, wat eten en dit ondertussen typen. De film is best leuk, dus ga er weer vandoor.

Houdoe!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Marloes

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 2004

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 28 Februari 2015

6 maanden vol backpaken

Landen bezocht: